Presserum

Havhingsten sejler ud på TOGT!

Søndag den 21. juli sejler Havhingsten ud på et tre uger langt togt rundt om Sjælland med kurs mod København. Undervejs på togtet vil Vikingeskibsmuseet være behjælpelig med pressemateriale og kontakt til skibet.

Pressefotos:

Herunder finder du et udvalg af billeder af Havhingsten. Klik på linkene under de viste billeder for at hente dem i højopløst/printvenligt format.

Billederne tilhører Vikingeskibsmuseet og må kun anvendes i direkte forbindelse med redaktionel presseomtale  af Havhingsten, jubilæumstogtet og vikingeskibsmuseet i Roskilde
Anden brug af billederne skal aftales med Vikingeskibsmuseets billedarkiv.

Angiv altid Vikingeskibsmuseet/fotograf navn som byline.

Reproduktionsbetingelser

Alle billeder er omfattet af følgende reproduktionsbetingelser:

• Copyright af optagelser forbliver Vikingeskibsmuseets.
  • Ved al offentliggørelse skal fotografens navn og Vikingeskibsmuseets copyright anføres på denne måde: Copyright: Vikingeskibsmuseet i Roskilde. Foto: Werner Karrasch.